גג רעפים : גגות רעפים - 052-8394494

גג רעפים ניתן לבנות מכל מיני סוגי רעפים בכל מיני צורות. יש לתכנן את הגג במהלך בניית הבית כך שיתאים לתכנון הבית, ולמזג האויר בסביבה. לכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך ולוודא כי הוא אכן מוסמך, מאחר ותחום בניית הגגות הינו פרוץ למדי ועבודה בלתי מקצועית או שאינה עומדת בתקנים יכולה להיות מסוכנת. גג רעפים הוא הגג המועדף על ישראלים רבים המבקשים לבנות את ביתם באופן עצמאי. זאת מאחר ולגגות רעפים יתרונות בולטים מבחינה תרמית ביחס למזג האויר הישראלי. כלומר, תפקידו של הגג הוא כפול: עליו לבודד ולמנוע רטיבות וחדירת גשמים.

בישראל תפקידו של הגג משמעותי עקב הבידוד הנדרש בקיץ ועונת החורף הגשומה. גג רעפים מהווה פתרון חסכוני ויעיל כנגד אלה. אולם, גג רעפים ישראלי לא תמיד יעמוד בתקנים של אר"הב או אירופה. נושא בניית גגות הרעפים, למרות שכיחותו בארץ, אינו מפותח מאוד. לכן, במדינות מערביות רבות ישנן שיטות בידוד המנקזות אויר חם המצטבר בגג על ידי סוג של בליטה בפסגת הגג, מעין רכס, המאפשר את תנועת האויר החם החוצה מן הגג.

בישראל כמעט ולא נעשה שימוש ברכס שכזה, אך ניתן להשיגו. כמו כן, הניקוז בארץ נעשה לרוב על ידי מרזבים אשר אינם פתרונות יעילים ביותר לניקוז מי גשמים, בעיקר כאשר הם ניסתמים וזה קורה די בקלות. כמו כן, המראה שמרזבים מעניקים לגג פוגם באחידותו וגימורו מבחינה אסתטית. מרזבים מחלידים, יוצרים בעיות באיטום, מתלכלכים, ובעיקר, כפי שציינו, נסתמים בקלות רבה. הפתרון, אם כן, הוא מערכת ניקוז נסתרת בעלת פילטר, אשר ממוקמת מתחת לרעפי ניקוז. גג רעפים בעל מערכת ניקוז כזאת מורכב יחד עם רעפי ניקוז המכסים תעלה נסתרת לאורכה, ובהם פילטר המונע סתימות מעלים נושרים וכיוצא. בונדר ווד היא חברה אשר עונה על כל צרכי העץ לבנייה ונגרות.

בין היתר בנודר ווד נותנת מענה גם לבניית גג רעפים. ניתן למצוא סוגי רעפים שונים, והאביזרים הדרושים לבניית גג רעפים, וגם לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מומחים בתחום. את המשטחים שיש להניח לפני בניית גג רעפים יוכלו בונדר לספק, או להדריך בנושא את המתעניינים. בונדר ווד מציעים גם פרגולות, דקים, מוצרי עץ שונים לחצר ולבית. בבונדר תוכלו למצוא מנסרה משוככלת ומקצועית אשר תענה לכל צרכי החיתוך והעיצוב שבאופן מדויק. בעת עיצוב ותכנון מבנה יש לשקול גם את הגג ולא להשאירו לסוף, ולוודא שהעבודה נעשית על ידי בעלי מקצוע בקיאים ומוסמכים.

גגות רעפים - תמונות ודוגמאות - גגנים מומלצים

חיפשתם גגות רעפים  ? היגעתם למקום הנכון ! תוכלו לעיין בחלק מהעבודות שאנו מבצעים ללקוחות מרוצים בכל הארץ.
אנו מבצעים כל העבודות הקשורות לגגות רעפים, דקים, בניית פרגולות ועוד .

גג רעפים - השירות ניתן בכל הארץ והמחירים נוחים שמתאימים לכל לקוח .
גגות רעפים - חלק מהשירותים שאנו מספקים הנם :- 1- בניית גגות רעפים .
                                                                       2- תיקון גגות רעפים .
                                                                       3- איטום גגות רעפים .
                                                                       4- שיפות והחלפת גג רעפים בגג חדש .
                                                                       5- בניית פרגולות ודקים, נדנדות מעץ מלא, כל עבודות העץ ודקים תחת קורת גג אחת .

תוכלו לעיין בתמונות ולהתרשם ונשמח לתת לכם ייעוץ חינם .
כנסות עכשיו לאתר , בחרו את הבעל מקצוע שמתאים לדרישות שלכם, וצרו עמו קשר עוד היום .
































כנסו עכשיו לאתר

איטום גגות בנשר 052-8394494

איטום גגות בנשר , זיפות גגות בנשר , עומד לשירותכם מיטב בעלי המקצוע באיטום גגות בנשר , אנו מזמינים אותכם ליצור עמינו קשר עוד היום ולקבל שירותי איטום גגות מקצועי אמין ואיכותי במחירים נוחים . 

השירות שאנו מספקים זה 
איטום גגות בנשר
זיפות גגות בנשר
סיוד גגות בנשר

לפרטים נוספים אנו מזמינים אותכם ליצור עמינו קשר עוד היוד ולקבל שירות אמין ומקצועי בתחום איטום וזיפות גגות בנשר מחיר נוח וללא מתחרים 052-8394494 סאמר 

איטום גגות עתלית 052-8394494

איטום גגות עתלית : עומד לשירותכם בעלי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום האיטום גגות בכל הארץ .
אנו נשמח לתת לכם שירות טוב ומקצועי במחירים ללא מתחרים , אנו נשמח לתת שירותי איטום גגות בעתלית , מחיר מיוחד שירות איכותי ואדיב על מנת להרגיש נעים ויבש בבית 052-8394494  סאמר

איטום גגות

לכאורה איטום גגות , המון אנשים נפגעו בסערה האחרונה שהיתה בחורף האחרון ואנשים כל כך אדישים שידעו כבר משנה שעברה שיש להם נזילות ורטיבות בגג או בקירות הבית .

רטיבות בבית זה לא פשוט זה גם ריחות לא נעימים מסוכן לבריאות ויש לטפל בזה באופן מיידי , זיהיתם נזילה בגג רטיבות בקירות או צבע משחיר אל תחכו לרגע האחרון צרו קשר עים קבלן איטום גגות מיד .

יש המון קבלני איטום גגות בצפון וגם מרכז והדרום , ישנם טובים וישנם פחות טובים , יש את הזולים והחאפרים  למיניהם שהמטרה שלהם לבצע עבודה לקחת כסף ולברוח .

חשוב לציין שלא בהיכרח הזול הוא הטוב כי מחיר זול יכול לעלות לך ביוקר , צריך לבדוק את מחירי השוק באיטום גגות ולקחת כמה שיותר הצעות ולהתמקח על המחיר .

ישנם בעלי מקצוע לאיטום גגות שהם אמינים וטובים שיעשו לכם עבודה טובה ומהלב כולל אחריות והמחיר פשוט מדהים .

רוצים המלצות לגבי קבלן איטום גגות אני אשמח לייעץ לכם בטלפון 052-8394494 סאמר .

איטום גגות בצפון
איטום גגות בחיפה
איטום גגות עתלית
איטום גגות בקריות