זיפות גג - זיפות גגות




צרו איתנו קשר עוד היום ל 052-8394494 או השאירו פרטיכם בטופס כאן ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת ביותר בשבילכם .

מחפש חברה לאיטום גגות?


מחפש חברה לאיטום גגות?
חשבתם שאיטום גגות הוא עניין פשוט ?! מורחים זפת וזהו ? לא כך הוא הדבר . יש כל מני חומרים לאיטום גגות . זפת תיקנית , יריעות ביטומניות , חומרים אקריליים כגון פזגג ועוד סוגים רבים .

לכל גג יש את התאמת החומר המתאים לו .

לעיתים צריך רק לבצע תיקון, במקרים אחרים יש לבצע איטום של כל הגג. את זה רק בעל מקצוע בתחום איטום גגות ידע להגדיר ולבצע. תמיד כדאי לאתר חברה מוכרת ובעל הוכחות מקצועיות. כמוכן לא לא תמיד כדאי לקחת את החברה הזולה ביותר .

לעבודה ולחומרים יש מחיר ומי שמציע במחיר זול מהשוק כנראה שסוגי החומרים שבהם הוא משתמש אינם תיקניים וזולים במיוחד.

חשוב לקבל בכתב אחריות מינימלית של 5 שנים לאיטום גגות בזפת ו 10 שנים ליריעות ביטומניות או יריעות pvc , פעם בשנה יש לסייד את הגג בחומר מלבין על מנת שהזפת לא "תשרף" בשמש ולא תיסדק.

אנו באיזום נשמח לתת לכם שירות הוגן ומתאים לכם , עומדים לשירותכם בעלי מקצוע עם המון שנים נסיון באיטום גגות .

צרו איתנו קשר עוד היום ל 052-8394494 או השאירו פרטיכם בטופס כאן ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת ביותר בשבילכם .

בידוד גגות

בידוד גגות : כתבה קצרה זו תעסוק בבידוד גגות ובידוד גגות בכלל לבית . יש לומר המון על בידוד גגות לרוב יתרונות ורק יתרונות .
לפי מחקרים שנעשו בארץ ובכל העולם בידוד תרמי לגגות חוסך המון עלויות כספיות משום שלא מבוזבז חשמל יתר בבית לצורך חימום או קירור הבית .

בית שנעשה בו עבודות בידוד לגג שומר על המיזוג והקירור בבית לזמן ממושך יותר והופך את הבית נעים יותר ולשהות הרבה יותר באזור הבית בנוסף הופך את דיירי הבית לרגועים ומזמינים יותר .
מצד שני צריכת החשמל בחורף פוחתת עקב שימור החום בחדרי הבית לזמן ארוך יותר וזה בהחלט גורם לבית להרגיש נעים יותר ומזמין יותר .

יש לציין שאיטום גגות כדאי להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים וטובים בתחום . ישנם חומרים שהם תקניים וטובים לבידוד וישנם חומרים שהם פחות מומלצים ואפילו לא כדאי להשתמש בהם .

למידע נוסף ולייעוץ חינם בעניין בידוד גגות לבית ניתן ליצור איתנו קשר ל 052-8394494  סאמר .בעל נסיון של יותר מ 10 שנים בתחום הבידוד ואיטום גגות בכלל .

בעלי מקצוע מומלצים לעבודות בידוד גגות באזור שלכם 


מקור האבן

מקור האבן : לרשותכם עומד ספק אבן מכל סוג ומכל העולם . אבן מקומים וירושלמית , אבן מירדן מבטרה במיוחד שהיא אבן מאוד איכותית ויפה שניתן לשלב אותה בכל מקום בבית אם זה בסלון או במטבח או בכל מקום בבית .

ישנם סוגים רבים של אבנים מכל העולם , ניתן להזמין כל סוג לכל מקום בארץ , מקור האבן זה הכתוב

תמנונות לסוגי אבנים

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה
כי איטום גגות בחיפה, זה המקצועיות שלנו, אנו בפורטל איזום מעסיקים לשירותכם את מיטב בעלי המקצוע בענפי השיפוצים והבנייה, בעלי מקצוע לבצוע עבודות איטום, כגון עבודות זיפות גגות, איטום גגות, איטום בהתזה, איטום קירות חיצוניים ועוד ,

אנו מבצעים איטום גגות בחיפה, אך לא רק איטום בחיפה, אללה גם איטום גגות בכל אזור הצפון, איטום גגות במרכז, ואיטום גגות בדרום, ובכל הארץ .

השירות שלנו אדיב והמחירים שלנו אטרקטיביים ונשמח לתת לכם שירות נדיב וטוב.
הזמינו עוד היום שירותי איטום בחיפה ונשמח לשרת אותכם נאמנה .

איטום גגות בחיפה, ולקבלת ייעוץ נוסף ניתן להתקשר תמיד ל 052-8394494 או להשאיר פרטים בטופס איטום גגות ונחזור אליכם בהקדם האפשרי .

תודה ושיהיה בהצלחה מפורטל izom פורטל בעלי המקצוע המוביל בישראל .