גג רעפים : גגות רעפים - 052-8394494

גג רעפים ניתן לבנות מכל מיני סוגי רעפים בכל מיני צורות. יש לתכנן את הגג במהלך בניית הבית כך שיתאים לתכנון הבית, ולמזג האויר בסביבה. לכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך ולוודא כי הוא אכן מוסמך, מאחר ותחום בניית הגגות הינו פרוץ למדי ועבודה בלתי מקצועית או שאינה עומדת בתקנים יכולה להיות מסוכנת. גג רעפים הוא הגג המועדף על ישראלים רבים המבקשים לבנות את ביתם באופן עצמאי. זאת מאחר ולגגות רעפים יתרונות בולטים מבחינה תרמית ביחס למזג האויר הישראלי. כלומר, תפקידו של הגג הוא כפול: עליו לבודד ולמנוע רטיבות וחדירת גשמים.

בישראל תפקידו של הגג משמעותי עקב הבידוד הנדרש בקיץ ועונת החורף הגשומה. גג רעפים מהווה פתרון חסכוני ויעיל כנגד אלה. אולם, גג רעפים ישראלי לא תמיד יעמוד בתקנים של אר"הב או אירופה. נושא בניית גגות הרעפים, למרות שכיחותו בארץ, אינו מפותח מאוד. לכן, במדינות מערביות רבות ישנן שיטות בידוד המנקזות אויר חם המצטבר בגג על ידי סוג של בליטה בפסגת הגג, מעין רכס, המאפשר את תנועת האויר החם החוצה מן הגג.

בישראל כמעט ולא נעשה שימוש ברכס שכזה, אך ניתן להשיגו. כמו כן, הניקוז בארץ נעשה לרוב על ידי מרזבים אשר אינם פתרונות יעילים ביותר לניקוז מי גשמים, בעיקר כאשר הם ניסתמים וזה קורה די בקלות. כמו כן, המראה שמרזבים מעניקים לגג פוגם באחידותו וגימורו מבחינה אסתטית. מרזבים מחלידים, יוצרים בעיות באיטום, מתלכלכים, ובעיקר, כפי שציינו, נסתמים בקלות רבה. הפתרון, אם כן, הוא מערכת ניקוז נסתרת בעלת פילטר, אשר ממוקמת מתחת לרעפי ניקוז. גג רעפים בעל מערכת ניקוז כזאת מורכב יחד עם רעפי ניקוז המכסים תעלה נסתרת לאורכה, ובהם פילטר המונע סתימות מעלים נושרים וכיוצא. בונדר ווד היא חברה אשר עונה על כל צרכי העץ לבנייה ונגרות.

בין היתר בנודר ווד נותנת מענה גם לבניית גג רעפים. ניתן למצוא סוגי רעפים שונים, והאביזרים הדרושים לבניית גג רעפים, וגם לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מומחים בתחום. את המשטחים שיש להניח לפני בניית גג רעפים יוכלו בונדר לספק, או להדריך בנושא את המתעניינים. בונדר ווד מציעים גם פרגולות, דקים, מוצרי עץ שונים לחצר ולבית. בבונדר תוכלו למצוא מנסרה משוככלת ומקצועית אשר תענה לכל צרכי החיתוך והעיצוב שבאופן מדויק. בעת עיצוב ותכנון מבנה יש לשקול גם את הגג ולא להשאירו לסוף, ולוודא שהעבודה נעשית על ידי בעלי מקצוע בקיאים ומוסמכים.